Question & Answer
QUESTION & ANSWER
1. Adakah semua produk yang dijual di YUYUDeShoppe adalah ORIGINAL?
Ya, kesemua produk yang dijual oleh kami disini adalah 100% ORINIAL.
2. Adakah semua harga produk didalam website ini termasuk postage?
Tidak, harga yang dipaparkan tidak termauks postage. Harga postage bagi semenanjung Malaysia RM7.00 dan Sabah & Sarawak RM10.00
3. Bagaimana cara membuat order?
Order hendaklah dibuat melalui borang ORDER FORM. Lengkapkan maklumat dengan betul, pilih produk yang anda inginkan dan sertakan butiran lain seperti code, saiz, quantity didalam ruangan yang disediakan. Oh ya, sebelum membuat order, pastikan anda membaca dahulu cara pembelian, cara pembayaran dan juga kos penghantaran yang tertera dalam ruangan Order Form.
4. Apakah yang saya perlu buat selepas submit order di ruangan Order Form?
Kami akan reply order anda dalam 48 jam waktu bekerja Isnin-Jumaat (9.00pagi-5.00petang). Tunggu sehingga kami reply order anda untuk memastikan barangan yang anda order masih berstatus (In Stock).
5. Apakah yang saya perlu buat selepas order saya direply??
Selepas order anda confirm maka boleh lah anda membuat pembayaran. Untuk masa sekarang, pembayaran hanya dilakukan melalui CIMB BANK. Kemudian, emailkan semula maklumat lengkap bukti pembayaran yang telah anda buat atau pun printscreen resit. Selepas kami terima pembayaran, kami akan pos order dan kami akan update tracking number di ruang atas.
6. Bolehkah saya order melalui facebook, email atau sms??
Tidak boleh, semua order hendaklah dibuat melalui borang ORDER FORM. Ini kerana, untuk memastikan pesanan order teratur dan tidak terlepas pandang.
7. Berapa lamakan masa yang diambil untuk saya terima order?
Kebiasaanya, penghantaran mengambil masa 1-2 hari bergantung pada kawasan anda.
8. Bagaimana seandainya saya tidak menerima barang yang diorder?
Kami akan update tracking number untuk memudahkan pelanggan mengesan order. Jika dalam tempoh 3 hari masih tidak terima order, maklumkan pada kami untuk kami trace your order.
9. Bolehkah saya pickup by hand untuk order?
Boleh, (for area Johor Bahru only)
10. Bagaimana jika saya ingin menghubungi pihak YUYUDeShoppe?
Isi ENQUIRY FORM untuk bertanyakan apa saja pertanyaan atau pun email admin yuyudeshoppe@hotmail.com
YUYUDeShoppe,
No14, Jalan Duku 18,
Taman Kota Masai,
81700 Pasir Gudang,
Johor Darul Takzim
1. Adakah semua produk yang dijual di YUYUDeShoppe adalah ORIGINAL?
Ya, kesemua produk yang dijual oleh kami disini adalah 100% ORINIAL.
2. Adakah semua harga produk didalam website ini termasuk postage?
Tidak, harga yang dipaparkan tidak termauks postage. Harga postage bagi semenanjung Malaysia RM7.00 dan Sabah & Sarawak RM10.00
3. Bagaimana cara membuat order?
Order hendaklah dibuat melalui borang ORDER FORM. Lengkapkan maklumat dengan betul, pilih produk yang anda inginkan dan sertakan butiran lain seperti code, saiz, quantity didalam ruangan yang disediakan. Oh ya, sebelum membuat order, pastikan anda membaca dahulu cara pembelian, cara pembayaran dan juga kos penghantaran yang tertera dalam ruangan Order Form.
4. Apakah yang saya perlu buat selepas submit order di ruangan Order Form?
Kami akan reply order anda dalam 48 jam waktu bekerja Isnin-Jumaat (9.00pagi-5.00petang). Tunggu sehingga kami reply order anda untuk memastikan barangan yang anda order masih berstatus (In Stock).
5. Apakah yang saya perlu buat selepas order saya direply??
Selepas order anda confirm maka boleh lah anda membuat pembayaran. Untuk masa sekarang, pembayaran hanya dilakukan melalui CIMB BANK. Kemudian, emailkan semula maklumat lengkap bukti pembayaran yang telah anda buat atau pun printscreen resit. Selepas kami terima pembayaran, kami akan pos order dan kami akan update tracking number di ruang atas.
6. Bolehkah saya order melalui facebook, email atau sms??
Tidak boleh, semua order hendaklah dibuat melalui borang ORDER FORM. Ini kerana, untuk memastikan pesanan order teratur dan tidak terlepas pandang.
7. Berapa lamakan masa yang diambil untuk saya terima order?
Kebiasaanya, penghantaran mengambil masa 1-2 hari bergantung pada kawasan anda.
8. Bagaimana seandainya saya tidak menerima barang yang diorder?
Kami akan update tracking number untuk memudahkan pelanggan mengesan order. Jika dalam tempoh 3 hari masih tidak terima order, maklumkan pada kami untuk kami trace your order.
9. Bolehkah saya pickup by hand untuk order?
Boleh, (for area Johor Bahru only)
10. Bagaimana jika saya ingin menghubungi pihak YUYUDeShoppe?
Isi ENQUIRY FORM untuk bertanyakan apa saja pertanyaan atau pun email admin yuyudeshoppe@hotmail.com
YUYUDeShoppe,
No14, Jalan Duku 18,
Taman Kota Masai,
81700 Pasir Gudang,
Johor Darul Takzim